از آقای قاسم حاجیان فعال اجتماعی ورزشی اسرم تجلیل شد+مصاحبه کوتاه

اخبار اسرم : در ادامه برنامه های کانون فرهنگی اجتماعی نیکوکاران اسرم از آقای قاسم حاجیان مالک و موسس باشگاه سورنای اسرم به جهت سالها تلاش و فعالیت در عرصه اجتماعی و ورزشی همراه با پرورش استعدادهای ورزشی در فوتبال با حضور مسئولین و معتمدین محلی تجلیل بعمل آمده است .

به بهانه تجلیل از آقای قاسم حاجیان به عنوان چهره ای فعال در عرصه اجتماعی و ورزشی اسرم ، موسس و مالک باشگاه سورنا گپ و گفتی کوتاه با هم داشتیم .

وی در مصاحبه اش با اسرم خبر گفت : باشگاه سورنا را در سال ۱۳۸۵ تاسیس کرده و از آن تاریخ تاکنون بالغ بر ۹۰۰ نفر را در رده های مختلف سنی از پایه تا جوانان آموزش داده است .

موسس باشگاه سورنای اسرم گفت : از اینهمه تلاشی که کرده ۱۷۴ مقام در سطح استان ، میاندورود ، فستیوال استعدادیابی رده سنی پایه در استانهای گلستان ، خراسان رضوی ، اصفهان ، تهران ، البرز و … عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی و سه مقام کشوری را هم کسب کرد .

وی افزود : چون علاقه به فوتبال داشتم وارد این کار شدم و مدارک مربیگری c آسیائی فوتبال ، مربیگری فوتسال ، مربی آمادگی جسمانی ، پزشکیار ورزشی و مدیریت نوین باشگاه داری را نیز اخذ کردم .

آقای حاجیان گفت : سه سال پی در پی به عنوان یکی از برترین باشگاه های مازندران انتخاب شدم و به هیچ وجه احساس خستگی نمی کنم و انتظار حمایت دارم .

وی یکی از افراد فعال عرصه اجتماعی بوده و در کارهای خیر نیز مشارکت دارد .

   

یک دیدگاه

bigtheme