آینده داران اسرم/عرفان فغانی:دوست ندارم هیچ وقت وارد حاشیه و مسائل حاشیه شوم

پایگاه خبری اسرم نیوز:نظربه استقبال همشهریان وکاربران عزیزدوباره برآن شدیم تاباهمکاری مخاطبان همیشگی مان به معرفی آینده داران این سرزمین ازشهرعزیزاسرم بپردازیم.دراولین گام ازدوره جدیدآقای عرفان فغانی جوان شایسته وورزشکاررابه شمامعرفی می کنیم.باآرزوی موفقیت برای همه فرزندان وآینده داران ایران بزرگ.

20150203_165219-1

– به طور کامل خودتان را معرفی کنید؟

من عرفان فغانی اسرمی فرزند هادی متولد 1377 دراسرم هستم.هنرآموز سال دوم رشته تربیت بدنی هنرستان داراب ساری که درحال تحصیل می باشم.

– علت علاقه شما به ورزش و مشوق شما به خصوص به فوتبال را بیان کنید؟

چون تا 6 سالگی درتهران زندگی می کردیم به همراه پدرودوستان به ورزشگاه آزادی تهران جهت تماشای بازی های ملی و باشگاهی ایران می رفتم کم کم علاقمندی به این رشته پرطرفداردرمن ایجاد گردید.

  – بازیکن و  تیم مورد علاقه تان؟

درایران علی کریمی،در آسیا "تیم کَهیل"از استرالیا و درجهان مارادونا و تیم های تراکتورسازی درایران و بارسلونا از اسپانیا مورد علاقه من می باشد.

– چگونه می شود هم یک ورزشکار موفق و هم یک باسواد باشیم؟

اگربرنامه ریزی خوبی داشته باشیم ودرکنار ورزش به درس هم اهمیت دهیم و ورزش به درسمان لطمه نرساند می توانیم هم در ورزش و هم درتحصیل موفق شویم.

میانه شما به حاشیه چگونه است و حاشیه در ورزش چقدر تاثیر گذار است؟

فکرکنم حاشیه سازی باعث به وجود آمدن مشکلات واختلافات در بین هم ورزشکاران و هم مسئولین خواهد شد و در کل حاشیه سازی نه تنها کار خوبی نیست بلکه فقط مشکل ساز می باشد وخدا کند که هیچ وقت وارد حاشیه و مسائل حاشیه نشوم.

DSC00037

– اسرم درچه تیم هایی بازی و با چه مربی هایی کار نموده اید؟

با تیم های فوتسال نونهالان راه ساری و نوجوانان آزادگان ساری قهرمان استان شده و درلیگ برترکشورهم بازی کردم ودراسرم عضوتیم فوتبال پاس هستم و باتشکرازهمه مربیانم ازجمله معروف ترین آنهااستاد محمود سورتیچی درفوتبال و محمود لطفی بازیکن ملی پوش در فوتسال می باشند.

– نظرتان درخصوص ورزش اسرم چیست و چه پیشنهادی به همسالان خود و مسئولین محلی دارید؟

احساس می کنم فوتبال اسرم ضعیف شده است ما دراسرم نونهالان و نوجوانان ورزشکارخوبی داریم که دررشته های مختلف فعالیت می کنند باید به آنها توجه شود. بچه ها باید درکنار ورزش به درسهایشان هم توجه کنند.به بزرگترها و خانواده احترام بگذارند.

-انتظارشماازمسئولین و…..

ازمسئولین محترم هم می خواهم که برای این نونهالان ونوجوانان مربی های خوبی بیاورند سالانه مسابقات مختلفی برای هر رشته برگزار نمایند وازآنها حمایت نمایند.شاید درهر رشته ای ملی پوش اسرمی داشته باشیم.

پایگاه خبری اسرم نیوزباافتخارآماده دریافت نظرات،پیشنهادات شمادرمعرفی استعدادهای درخشان وارزنده اسرم درهرزمینه می باشد.

آدرس:asramnews.com@gmail.com

شماره پیامک:30004820300028

15 دیدگاه

    • salam.erfan jan omidvaram hamangone ke ba ma va dostanat barkhord mikoni va ma ra khoshhal mikoni,dar zendegi at ham khoda ghatan shadat mikonat va sad dar sad be hadafat miresi.va in ham ro bedon ke hich footballisti nist ke az to behtar bashad.

  • عرفان عزیز برای شما بهترین آرزوها را از خداوند تبارک و تعالی خواهانم و امیدوارم قدر پدر خوبتان که همیشه مشوقتان بوده ودر مسیر پیشرفت شما زحمات فراوانی را متحمل شده را بدانید تا همچنان راه ترقی و پیشرفت برای شما هموار گردد.انشاالله شاهد پیشرفت  شمادر عرصه های ملی باشیم .

  • بسمه تعابی باسلاماحتراما ضمن تیریک به آقای فغانی و خانواده متواضع ایشان ، قبل از خواندن مصاحبه  ، حدسم این بود که موفقیت  علمی  دارند  چون پدر و دائی محترمشان از شخصیت  های علمی  شهرمان هستند و انتظارم در این راستا بود  حال اگر ورزش به علمشان ضربه نمی زند ، خوبه  و آرزوی موفقیت چند جانبه برایتان دارم

  • انشاالله در تمام مراحل زندگی موفق باشی به خصوص هدفی که در فوتبال داری بابرنامه ریزی هدفمند و توکل به خدا و اهل بیت و قران به پیراهن تیم ملی برسی که باعث افتخار ما و همه ی اسرمیهای عزیز هستی.در پناه خدا و قران موفق و سر بلند باشی.

  • سلام:امیدوارم برای همیشه موفق و سربلند باشی جوون،اما یه چیز رو بدون که آدمها باید تو شرایط سخت خودشون و توانشون رو نشون بدن،ایشالا روزی برسه که به سطح اول فوتبال کشور برسید.

  • سلام عرفان جان انشالله درتمام مراحل زندگیت همچون خانواده ات نیک رفتار و مردم دار باشی! با امید موفقیت روزافزون در تیم ملی 

  • با سلام خدمت مدیریت سایت اسرم نیوز وتشکر فراوان بخاطر توجه به ورزشکاران وآینده داران اسرمی.چرا از سبحان پسندیده فرزند ابراهیم پسندیده که از نونهالان تا کاپیتانی تیم نونهالان پدیده ساری و بازیکن حاضر جوانان  کشور امروز پدیده چیزی نمی نویسید؟ لازم به ذکر است  این بازیکن سالهاست زیر نظر آقای تقی پور و پدرش ابراهیم پسندیده جزء امید های آینده دار فوتبال از نظر آقای ابراهیم تقی پور و مسولان تیم پدیده ساری می باشد.

    • نویسنده

      باسلام وعرض ادب واحترام خدمت شما.باافتخارآماده معرفی وحمایت ازهمه ورزشکاران وجوانان خوشنام اسرمی درهمه رده هاوعرصه هاخواهیم بود.

bigtheme