کانون بسیج اسرم پرافتخارترین تیم تاریخ مسابقات جام رمضان اسرم + اسامی قهرمانان فوتسال در سالن امیرالمومنین (ع) اسرم

اخبار اسرم -ورزشی : از زمانی که مسابقاتی تحت عنوان جام رمضان قبل از افتتاح سالن ورزشی امیرالمومنین (ع) اسرم در قالب گل کوچک (مدرسه راهنمائی توحید _ چشمه سر) برگزار میشده است تیم فوتبال کانون بسیج برای ۵ سال عنوان قهرمانی این بازیها را کسب کرده و از این حیث در تاریخ بازبهای جام رمضان اسرم رکورددار می باشد .

همان تیم مقتدر کانون بسیج اسرم با ادامه درخشش و تاریخ سازی خود در یک دوره بازیهای دارابکلا قهرمان و سمسکنده نائب قهرمان شده بود .

بعدها یعنی از سال ۸۶ و پس از افتتاح سالن ورزشی اسرم رقابت بین تیمها در قالب مسابقات فوتسال جام رمضان اسرم فشرده تر شد و جای خالی بازیکنان شایسته ای چون رضا فدایی ، عباس سلامت ، حمید جانی ، هادی برزگر ، محمود محمدجانی ، اصغر بخشیان و … در این بازیها احساس میشد .

اسرم خبر سعی می نماید تا با ثبت دقیق و هماهنگ شده با دست اندرکاران برگزاری بازیها ، نگاهی انداخت به قهرمانانِ ادوار گذشته این مسابقات از ابتدا تا سال ۱۴۰۲ :

1⃣ #آزبست_سیمانی

2⃣ #آزبست_سیمانی

3⃣ #پارسیان

4⃣ #اسرم_اسپرت

5⃣ #سورنا

6⃣ #نیکان_سوار

7⃣ #یاران_جوان

8⃣ #یاران_موسی

9⃣ #اسرم_اسپرت

🔟 #یاران_موسی

1⃣1⃣ #اسرم_اسپرت

2⃣1⃣ #اسرم_اسپرت

3⃣1⃣ #یاران_کمیل

4⃣1⃣ #یاران_کمیل

5⃣1⃣ #مرحوم_قلی_پور

 👌البته در سال های ۹۹ و ۱۴۰۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه مسابقات ورزشی برگزار نمی شده است . تیم #اسرم_اسپرت با #چهار بار #قهرمانی پر افتخار ترین تیم این مسابقاتبرگزار شده در سالن ورزشی امیرالمومنین (ع) می باشد .

🔼 البته در این بین بازیکنان تیم یاران موسی با عناوینی چون #مرحوم_کوچکی و #پوشاک_امینی (اسپانسر) قهرمان شدند .

یک دیدگاه

bigtheme