مصاحبه با اسرمی موفق مهندس احمد رضائیان مدیر عامل شرکت دانش بنیان البرزافراز طبرستان

اخبار اسرم – اسرمی موفق : به منظور معرفی یکی دیگر از سرمایه های ارزشمند کشورمان و اسرمی های موفق به دیدار آقای مهندس احمد رضائیان اسرمی فرزند حاج کاظم مدیرعامل شرکت دانش بنیان البرزافراز طبرستان رفتیم .

فردی خوش فکر برخوردار از ایده ها و نظرات درخور توجه در حوزه کاری و فنی که طرحهای شان مورد توجه کارشناسان امر قرار گرفته جوائز و لوح تقدیرهای مختلفی نیز دریافت کرده است که آخرین آن هفته گذشته خبر و فیلم آن را در اسرم نیوز مشاهده کردید . با وزارت خانه ها و سازمانهای مختلف مرتبط با کارشان ارتباط نزدیکی دارند و تلاش شان براین است که از حاصل تلاش و فعالیت شان همه بهره مند شوند . از شرکت و اهدافش ، چگونگی جذب و اشتغال در آن ، مردم اسرم و اسرم خبر و توصیه به جوانان و … در مصاحبه اش بخوانید .

باتشکر از ایشان به خاطر فرصتی که در اختیار اسرم خبر قرار دادند

ضمن معرفی خودتان از میزان و مدرک تحصیلی برای کاربران ما بفرمایید 

احمد رضائیان متولد سال ۱۳۶۶ فارغ التحصیل رشته کامپیوتر در مقطع فوق لیسانس هستم

– چه شد که تصمیم به راه اندازی و ایجاد شرکت گرفتید

* تقریباً از سال ۱۳۸۷ شرکت ما در قالب شرکت دانش بنیان البرزافراز طبرستان را تاسیس کردیم برند تجاری ما دُرنیکا است از سال ۸۵ کار برنامه نویسی و انجام پروژه های حوزه آی تی را شروع کردم و در واقع از سال دوم راهنمائی اوایل سال ۸۰ برنامه نویسی را دوست داشتم و انجام میدادم . شرکت ما طی این ۱۵ سال رتبه ۱ شورای عالی انفورماتیک را کسب کرده ، مجوز اَفتا (afta) از مرکز راهبردی ریاست جمهوری گرفته، پروانه بهره برداری وزارت صمت دارد و در حوزه های مختلف هم مدرک ایزو را دریافت کردیم .

_ معرف و مشوق شما در این کار چه کسی و یا اشخاصی بودند

* باید عرض کنم خلائی را طی سالها در این حوزه احساس می کردم چون خیلی از شرکتها به برنامه نویسی وب ، طراحی سایت ، اپلیکشن تحت وب و … نمی پرداختند و علاقمند نبودند و بیشتر به ساخت نرم افزارهای ویندوزی توجه داشتند و دنیا به این سمت پیش رفت و این خلاء را احساس کردم وارد این مسیر شدیم .

_ اهداف شرکت و برنامه هایش رو بیشتر توضیح دهید

* هدف شرکت این هست که در بازار مارکت ایران با وزارت خانه ها ، سازمانها و ارگانهای مختلفی وارد همکاری شویم و پروژه های ملی بزرگی را به انجام برسانیم که بخشی از برنامه هایمان پروژه های خارجی است از طرفی دوست داریم در این جغرافیا و اکوسیستمی که کار می کنیم افرادی که تحصیلکرده این رشته هستند کمک کنیم و جذب شرکت هائی مثل ما بشوند و از آنها نیز حمایت شود .

_ آیا دایره خدمات شرکت شما محدود هستش یا نه

* ما در حوزه تولید نرم افزارهای تحت وب ، اپلیکشن موبایل ، هوش مصنوعی ، دیجیتال مارکتینگ ، موشن گرافی ، حوزه سئو و امنیت وب داریم کار می کنیم .

_ راه های ارتباطی با شرکت و مجموعه شما چگونه است

* راه های ارتباطی با شرکت دُرنیکا از طریق سایت و تماس تلفنی ۰۱۱۹۱۰۱۳۱۷۱ و ۰۲۱۹۱۰۱۳۱۷۱ هم دفتر تهران داریم و هم دفتر مرکزی که در ساری جنب میدان بار (قرق) می باشد

_ چه توصیه ای برای جوانان بخصوص فرزندان اسرمی دارید

* توصیه خاصی نمیتوانم بکنم جهت پیشنهاد عرض کنم در سن پائین شروع کردن ، تلاش داشتن و ناامیدنشدن خیلی موضوع مهمی است چون افراد قبل از دانشگاه فرصت خوبی دارند تلاش کنند چیزهای جدیدی یاد بگیرند بدلیل اینکه حداقل دغدغه ها از تشکیل خانواده ، راه اندازی کسب و کار و درآمد را در زندگی دارند و اگر از این فرصت استفاده نکردند دوران دانشگاه بهترین زمان است که جبران کنند و از آن بهره برداری بشود

_ اگر به عقب برگردید باز هم تصمیم به راه اندازی چنین موسسه ای می گیرید

* بله ، اگر به عقب برگردم سعی می کنم همین کار را انجام دهم ولی در تصمیمات مان بهبود بیشتری ببخشیم تا بتوانیم سرعت پیشرفت و حرکت را بیشتر کنیم تا حداقل اشتباهات را در مسیر کارها داشته باشیم .

_ آیا اوقات فراغت دارید و آن را چگونه میگذرانید

* اوقات فراغت خیلی کم دارم چون بیشتر زمانش را به کار می گذارنیم البته قبلاً در ورزش علاقمند به پیاده روی ، دویدن و کوهنوردی بودم ولی متاسفانه برای همینقدر هم فرصت کافی را ندارم و خیلی نمیتوانم تخصصی و یا با برنامه آن را دنبال کنم .

_شرکت شما بین المللی هستش

* بله ، ما پروژه های بین المللی هم انجام می دهیم با کانادا ، استرالیا ، بلژیک ، آلمان ، امارات و کشورهای مختلفی پروژه داریم و همچنان با کانادا داریم پروژه مشترکی انجام می دهیم .

_ با سازمانها و نهادها هم در ارتباط هستید

* با وزارت نیرو ، سازمان بهره وری انرژی ، بنیاد مسکن ، بنیاد مستضعفان ، استانداری هاو سازمان همیاریها در ارتباط هستیم و پروژه های مشترکی داریم .

_ مشابه شرکت شما در ساری و یا مازندران وجود داره

* مشابه شرکت ما در استان و حتی ساری و جود دارد شاید از نظر ابعادی از ما کوچکتر باشند .

_ افراد برای جذب در شرکت شما چگونه باید اقدام کنند

* برای اشتغال در شرکت افراد باید مدارک و رزومه هایشان را در سایت جاوینجا بارگذاری کنند و ما بررسی میکنیم و در آنجا جلسه مصاحبه فنی و مهارت هایشان تشکیل میشود و پس از تایید جذب خواهند شد و در حالت بعدی آموزش به افراد هست که پس از طی دوره های لازم جذب می شوند

_ نظرتان درباره اسرم و مردم شریفش

* اسرم زادگاه پدری من هست و سالی یکی دو بار به اسرم می آیم و مردمی خونگرم و مهمان نواز هستند و در مراسم محرم آن شرکت می کنیم .

_ اسرم نیوز را چگونه دیدید

* اسرم نیوز خیلی پیگیر ، پرتلاش واقعا بدون هیچ جشمداشتی دنبال این هستند که پیگیری ها و خبرهای مربوط به اسرم را داشته باشند و برای من خیلی جذاب هست این فعالیت و تلاش که بدون چشمداشت مالی و هدف اقتصادی انجام می شود .

یک دیدگاه

bigtheme